Asterix and Obelix: Heroes
Jest rok 50 n.e. Cała Galia została podbita przez Rzymian. No cóż, może nie cała… Jedna, jedyna osada, zamieszkała przez nieugiętych Galów, wciąż stawia opór najeźdźcom.
Gra została zaprojektowana tak, aby zachwycić zarówno fanów budowania talii, jak i serii Asteriksa i Obeliksa. Zbuduj swoją własną talię, wybierając 30 pozycji z dostępnych w grze 150 kart.
Znajdziesz tu Asteriksa i Obeliksa wraz mieszkańcami ich wioski i przyjaciółmi. Wszyscy gotowi są wyruszyć na przygodę! Bard Kakofoniks, wierny Idefiks, sprzedawca ryb Ahigieniks i nawet królowa Kleopatra – każda z postaci rwie się do bitki.
Odblokuj nawet 24 bohaterów podczas przygód w różnych regionach. Każda postać ma wyjątkowe cechy i umiejętność specjalną. Na przykład umiejętność Asteriksa „Urodzony buntownik” (Born Rebel) działa najlepiej przeciwko Rzymianom, sprawiając, że ich ataki są mniej precyzyjne, natomiast Idefiks korzysta z „Oznaczenia terytorium” (Mark Territory), czyli umiejętności przerażającej wrogów i całkowicie ogłuszającej zwierzęta. Pamiętaj, aby zawsze dobierać odpowiedniego bohatera do odpowiedniego przeciwnika.
Asteriks, Obeliks i przyjaciele muszą znaleźć skarb przed Cezarem, aby pokrzyżować plany Rzymian. Miej się na baczności! Droga, po której stąpasz, pełna jest niebezpieczeństw: w każdym rozdziale wybierasz trasę i walczysz z przeciwnikami, znajdujesz skarby i omijasz wiele przeszkód. Używaj swoich kart mądrze, aby uniknąć pułapek zastawionych przez Rzymian. Podczas swojej przygody przemierzysz sześć dobrze znanych fanom serii regionów, a do tego stawisz czoła rzymskim legionom, piratom, Egipcjanom, Wikingom, a nawet dzikim zwierzętom.