Asterix and Obelix: Heroes
Sene, milattan önce 50... Galya sınırları tamamen Romalıların elinde. Şey, aslında tamamen değil... Boyun eğmeyen birtakım Galyalılarla dolu bir köy, hâlâ istilacılara karşı direniyor.
Hem deste oluşturma hem de Asteriks serisi hayranları için özel olarak tasarlanmış bu oyunda mevcut olan 150 kart arasından 30'u ile bir deste oluşturabilirsin.
Birbirinden farklı bölgelerden ilerlediğin bu macerada açabileceğin 24 kadar kahraman ile oyna. Her bir karakterin kendine has özellikleri ve bir Ultimate yeteneği bulunur. Örneğin Asteriks'in Romalılara karşı etkili olan "Born Rebel" (Doğuştan Asi) yeteneği, onların saldırı isabetliliğini azaltırken, İdefiks ise "Mark Territory" (Bölge İşaretleme) yeteneği ile rakiplerine dehşet saçar ve hayvanları da tamamen sersemletir! Bu yüzden doğru düşmanın için doğru kahramanı seçtiğinden emin olmalısın.
Asteriks, Oburiks ve arkadaşlarının da bu planın suya düşmesi için hazineyi Sezar'dan önce bulmaları gerekiyor. Aman dikkat, hazineye giden yol tehlike dolu. Hazineyi bulmak için her bölümde rotanı çizerek savaşmalı, olası tehlikelerden kaçınmalısın. Kartlarını akıllıca kullanarak Romalıların kurduğu tuzaklardan kaçın. Roma lejyonlarıyla, korsanlarla, Mısırlılarla, Vikinglerle ve hatta yabani hayvanlarla karşılaşacağın bu macerada Asteriks serisinin 6 ünlü bölgesinden geçeceksin.