Astral Ascent - Arven the Wolf Blade
Play as Arven, a Ranger of relentless determination who heard of a group of heroes trapped within an Astral Prison. Fighting alongside the wolf Kat, his hunting companion, this new hero had no other choice but to lend his blade to those fighting for their survival.
Arven is a character from Fallen Fates, the upcoming action RPG by Hibernian Workshop.