Astral Ascent
Astral Ascent is a 2D platformer roguelite game set in a modern fantasy world. As one of 4 Heroes with very different personalities, you must escape from The Garden, an astral prison guarded by 12 powerful and vicious bosses, the Zodiacs.
Unlock dozens of unique spells for each or your characters. Optimize your own build or try out new ones to face all the challenges you'll find on your journey for freedom. Get progressively stronger with time to match up with your foes. Each run will test your skills and your reactivity.
The Zodiacs are 12 experienced guardians dispatched over 4 gorgeous worlds. Each with their own unique attacks and combat styles, backstories to uncover and reasons to be fighting you, they'll pose as a big threat to anyone seeking a way out of the Garden . Get yourself warned!
Astral Ascent is a roguelite infused with narration. Replayability is part of a story that will be unraveled piece by piece. As you get stronger, you will discover more about the characters, their motivations and the secrets of the world they’re trapped in.