Astral Ascent - Yamat the Breach Traveler
Play as Yamat, a powerful Breach Traveler who has been wandering through all of the astral prisons created by the Master to challenge the strongest fighters and prove herself.
The new prisoner has a very bold personality and carries a lot of mysteries within herself – her motivations and personal goals will unravel with each escape attempt.