Astrea: Six Sided Oracles
Long ago - when ancient ruins were once flourishing civilizations and their populace lived in idyllic bliss - a mystical star governed all. Loyal disciples, called Six-Sided Oracles, were blessed by their star, granting them the strength to seal away the gift of heavenly bodies within mystic relics.
All was perfect and harmonious, until that one fateful day - The Crimson Dawn Cataclysm. A ferocious inferno sundered down from the sky, engulfing the entirety of the star system, crumbling the foundations of their society and corrupting the souls of the weak-willed. The disciples of the star were lost to the chaos - their creations scattered across a vast world of ruin. Could there still exist those who were capable of wielding their power?
Eons later, descendants of the Six-Sided Oracles embark on a journey to finish the failed battle that their predecessors started and save their star system.