Astro Duel 2 Demo
Astro Duel 2 is a sci-fi combat game combining top-down space dog fights with up-close platforming action. Whether versus or co-op, battle through space and on foot at the same time! Strike within the fully-destructible arenas or just nuke ‘em from orbit.