Astro Duel 2
Astro Duel 2 is a sci-fi combat game combining top-down space dog fights with up-close platforming action. Whether versus or co-op, battle through space and on foot at the same time! Strike within the fully-destructible arenas or just nuke ‘em from orbit.
Astro Duel 2 is a sci-fi combat game that blurs the line between top-down space shooter and platform fighter. Whether versus or co-op, prepare to fight in space and on foot at the same time!
Pilot an elite Nano Fighter that lets you smoothly transition between space flight and ground combat. Enter gravity zones to instantly absorb your ship and switch controls to platforming action.
Pick from a roster of unique ships. Each with a different play style and advantages. Warp, Drill, Reflect - Each ship is armed with a powerful special ability. Shared traits like the ship dash make it easy to switch between styles.
OUTPLAY YOUR RIVALS
Pickup and deploy useful items including mines, shields, shotguns, and grenades. Get creative by using the fully-destructible levels to your advantage. Or just nuke them from orbit.
Play solo or co-op in Bounty Mode. Fight off savage beasts and their wranglers. Purchase job intel and upgrades in the Shadow Market. Locate the elusive Data Dog?