Astro Duel 2 Demo
Astro Duel 2, uzayda geçen, yukarıdan aşağıya görünümlü, it dalaşlarını platform aksiyonu ile birleştiren bir bilim kurgu savaş oyunudur. Karşılıklı veya eşli olarak hem uzayda hem de yerçekiminde savaş! Tahrip edilebilir arenalarda çatış veya yörüngeden saldırarak yerle bir et.