Astro Looter: Survivor
Explore alien planets to mine resources, kill alien insects, build defense turrets, and survive waves of insect attacks across the galactic frontier. Astro Looter combines elements of survival, roguelike, and tower defense in a top-down shooter.
Mine resources, kill alien insects, build defense turrets, and survive waves of insect attacks across the galactic frontier.
Astro Looter is an combination of roguelike, survival and tower defense with mining element. Follow armored heroes like the domineering Storm Striker, Air Colonel, or Trauma Specialist across various planets to plunder regional minerals. Utilize weapons, orbital bombardments, airdropped defense towers, and lucky airdrops to eliminate the ever-emerging alien bugs and retreat successfully. Upgrade your equipment with the plundered minerals and explore a variety of habitable planets. This is a very challenging game, with few people making it past the first level.
7 hero armors equipped with a variety of super skills like electromagnetic storms to clear alien creatures on a large scale.
Upgrade options include lucky cards that unlock powerful abilities like orbital lasers as you gain experience.
5 upgradeable weapons including distinctive firearms like rifles, shotguns, and lightning guns.
5 types of orbital airdropped defense towers, including machine gun or laser towers with different attack modes.
In difficult levels that challenge you, pick up lucky airdrops to help you successfully overcome the obstacles!
You rarely see any roguelite 3D game that combines tower defense aspects and mining elements. It’s definitely a new experience for fans of action roguelike or tower defense games.