Astro Looter: Survivor
Yabancı gezegenleri keşfederek kaynakları topla, yabancı böcekleri öldür, savunma kuleleri inşa et ve böcek saldırı dalgalarından hayatta kal. Astro Looter, hayatta kalma, roguelike ve kule savunma unsurlarını yukarıdan görünümle birleştiren bir nişancı oyunudur.
Astro Looter, madencilik öğeleriyle roguelike, hayatta kalma ve kule savunma öğelerini bir araya getiren bir oyundur. Baskın Storm Striker, Hava Albayı veya Travma Uzmanı gibi zırhlı kahramanları takip ederek çeşitli gezegenlerde bölgesel mineralleri yağmalayın. Sürekli ortaya çıkan uzaylı böcekleri ortadan kaldırmak ve başarılı bir şekilde geri çekilmek için silahlar, yörünge bombardımanları, havadan atılan savunma kuleleri ve şanslı hava atışları kullanın. Yağmalanan minerallerle ekipmanınızı yükseltin ve çeşitli yaşanabilir gezegenleri keşfedin. Bu, birçok kişinin ilk seviyeyi geçemediği çok zorlu bir oyundur.
Uzaylı yaratıkları büyük ölçekte temizlemek için elektromanyetik fırtınalar gibi çeşitli süper yeteneklerle donatılmış 7 kahraman zırhı.
Deneyim kazandıkça yörünge lazerleri gibi güçlü yeteneklerin kilidini açan şanslı kartlar dahil yükseltme seçenekleri.
Tüfekler, av tüfekleri ve yıldırım tabancaları gibi belirgin ateşli silahlar içeren 5 yükseltilebilir silah.
Farklı saldırı modlarına sahip makineli tüfek veya lazer kuleleri gibi 5 tür yörüngeden atılan savunma kulesi.
Kule savunması ve madencilik unsurlarını birleştiren bir 3D roguelite oyunu nadiren görülür. Bu, aksiyon roguelike oyunu veya kule savunma oyunu hayranları için kesinlikle yeni bir deneyim olacaktır.