Astrometica
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.Immerse yourself in the vastness of space, the final frontier, where danger and intrigue lie in wait. Astrometica is an adrenaline-pumping space survival game that plunges you into the harshest environments imaginable, testing your ability to adapt, strategize, and persevere.
With a series of integrated systems - including an innovative battery system, an intuitive vehicle system, a robust crafting mechanism, and an exploratory research system - Astrometica ensures an enriching and immersive gameplay experience that goes beyond just survival.