Astrometica
얼리 액세스 게임은 현재 개발 중인 게임으로 개발 중간에 많은 것이 변경될 수 있습니다. 얼리 액세스 게임을 플레이할 때 전혀 예측하지 못한 이슈가 발생하거나 완전히 새로운 게임플레이 요소를 경험할 수 있습니다.현재 개발 중인 게임을 바로 플레이하거나 더 완전한 게임 경험을 제공할 때까지 기다릴 수 있습니다.Immerse yourself in the vastness of space, the final frontier, where danger and intrigue lie in wait. Astrometica is an adrenaline-pumping space survival game that plunges you into the harshest environments imaginable, testing your ability to adapt, strategize, and persevere.