Astrometica
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Immerse yourself in the vastness of space, the final frontier, where danger and intrigue lie in wait. Astrometica is an adrenaline-pumping space survival game that plunges you into the harshest environments imaginable, testing your ability to adapt, strategize, and persevere.