Atlas Fallen: Reign of Sand - Free Upgrade
In solo or co-op, experience Reign of Sand, the ultimate version of Atlas Fallen. Ride the sands of a timeless land and defeat legendary monsters in spectacular Action-RPG combat using devastating powers.
An expanded world, new enemies and challenges, revamped progression, new quests, reworked voice acting, additional difficulty mode and ‘New Game+’ modes. The world of Atlas Fallen is enriched by this major, entirely free update!