Atlas Fallen: Reign Of Sand
In solo or 2-player co-op, experience Reign of Sand, the ultimate version of Atlas Fallen . Ride the sands of a timeless universe and defeat legendary monsters in spectacular battles using devastating powers.
An expanded world, new enemies and challenges, revamped progression, new quests, reworked voice acting, additional difficulty mode and ‘New Game+’ modes. The world of Atlas Fallen is enriched by this major, entirely free update!