Atlas Fallen - Ruin Rising Pack
Get The Ruin Rising Pack for Atlas Fallen to fight and explore the dangers of the unforgiving buried world with new armour dyes, a gauntlet skin, unique essence stones, an Idol, two Cosmetic Items and exclusive Co-op Signets.