Atlas Fallen: Reign of Sand – darmowa aktualizacja
Doświadcz Reign of Sand, ostatecznej wersji Atlas Fallen, w pojedynkę lub we współpracy z drugim graczem. Przemierzaj piaski ponadczasowej krainy i pokonuj legendarne potwory w widowiskowej walce, wykorzystując niszczycielskie moce.
Rozszerzony świat, nowi przeciwnicy i wyzwania, ulepszony system progresji, nowe zadania, przerobiony dubbing, dodatkowy poziom trudności oraz tryb „Nowa gra +”. Świat Atlas Fallen został wzbogacony o tę wielką i całkowicie darmową aktualizację!