Atlas Fallen – pakiet Ruin Rising
Zdobądź pakiet The Ruin Rising do gry Atlas Fallen i badaj zakątki pogrzebanego w piasku świata wraz z nowymi kolorami pancerza, skórką do rękawicy, kamieniami esencji, bożkiem, dwoma przedmiotami kosmetycznymi i specjalnymi wskaźnikami kooperacji.