Atlas Fallen - Ruin Rising Paketi
Acımasız gömülü dünyanın tehlikelerini yeni zırh boyaları, bir eldiven görünümü, benzersiz öz taşları, bir İdol ve özel Co-op Mühürleri ile keşfetmek ve savaşmak için Atlas Fallen'ın Ruin Rising Paketini edin.