Atmospheric Titan
In the 798th parallel universe, there exists a gaseous planet known as "Atmospheric Titan". It is entirely gaseous with no land, composed of various elemental gases, including metal elements and dust left by meteorites tearing through the atmosphere, all floating in the air.
Suspended platforms, mobile bases, cloud refuges... Each resting point provides various resources and props for exploration and collection, allowing you to rest and plan the next step while exploring.