Atomfall Deluxe Edition
The Atomfall story continues with a thrilling game expansion, introducing a new location to explore, gameplay features, enemies, quests, characters, items, weapons, and more!
Supplies are scarce in the quarantine zone. Improve your chances for survival with additional items to find, including an exclusive melee weapon to help you in those brutal close-quarters engagements.
Nothing is given to you inside these walls, but this pack will help you find more great gear for yourself. You’ll be able to uncover an exclusive firearm, unearth hidden treasures with a custom skin for the metal detector, and unlock additional items and upgrades to help you survive.