Atomfall
A nuclear disaster has left an area of Britain in tatters. Atomfall, a new survival-action game, will see you explore, scavenge, craft, barter and fight your way through beautifully recreated scenery in search of answers.
A survival-action game inspired by real-life events, Atomfall is set five years after the Windscale nuclear disaster in Northern England.
Explore the fictional quarantine zone, scavenge, craft, barter, fight and talk your way through a British countryside setting filled with bizarre characters, mysticism, cults, and rogue government agencies.
From Rebellion, the studio behind Sniper Elite and Zombie Army, Atomfall will challenge you to solve the dark mystery of what really happened.
Player Driven Mystery: Unravel a tapestry of interwoven narratives through exploration, conversation, investigation, and combat, where every choice you make has consequences.
Explore this Green and Unpleasant Land: The picturesque British countryside, with rolling green hills, lush valleys, and rural villages belie the dangers that await you.
Search, Scavenge, Survive: You’ll need to scavenge for supplies, craft weapons and items, and fight desperately to make it out alive!