Atomfall
Gerçek olaylardan ilham alınmış bir hayatta kalma aksiyon oyunu olan Atomfall, Kuzey İngiltere'de yaşanan Windscale nükleer faciasının beş yıl sonrasında geçiyor.
Tuhaf karakterler, esrarengiz olaylar, tarikatlar ve kanun tanımayan hükûmet kurumlarıyla dolu olan, Britanya'da bir kırsal bölgede geçen bu oyunda kurgusal karantina bölgesini keşfet, malzeme topla, üretim ve ticaret yap, ikna kabiliyetini kullan ve savaş.
Sniper Elite ve Zombie Army oyunlarıyla tanınan Rebellion'un geliştirdiği Atomfall'da gerçekte neler olduğunu ortaya çıkarmak için karanlık sırları çözmen gerekecek.
Yemyeşil ve Tehlikelerle Dolu Bir Diyarı Keşfet: İnişli çıkışlı yeşil tepeler, hayat dolu vadiler ve köylerle dolu büyüleyici Britanya kırsalında seni birçok tehlike bekliyor.