Atomic SHELTER
In 'Atomic Shelter,' a post-apocalyptic survival game, we follow Maria Jose as she battles gangs, groups, and infected creatures in a ruined world. With core mechanics like crafting, strategy, and construction, players can customize their characters and expand their stories.
In this world, there are various missions to undertake with our character. The game offers enjoyable adventures with mechanics like production, construction, farming, management, exploration, and a four-season weather cycle. The mysterious storyline will sometimes lead to very difficult and sometimes very easy outcomes based on your decisions.