Atomicrops
Join our Raw Fury server, talk with fellow fans and developers, get new information first, and participate in game giveaways!
Atomicrops is an action roguelite farming simulator. Armed with your hoe, a watering pail, and a fully automatic weapon, you must grow ultra-GMO crops to feed the local town… and make a hefty profit. Defend your land from the mutant pests and bandits that invade nightly to ravage your fields. Court and wed townsfolk to fight and farm by your side. Gather upgrades to increase yields, profit and power. Befriend the local wildlife to help with the chores.
UPGRADE. Explore the far reaches of the biomes to find useful relics of farms long past. Discover rusty farm equipment, antique gardening tools, and tomes of how-to garden guides to increase your farming power. Spend your money in town to upgrade your gun and abilities. Permanently upgrade your farmhouse for bonuses that persist across playthroughs.
BEFRIEND. Recruit an entourage of pig pals, chicken chums and cow colleagues to automate farming tasks. Cultivating atomicrops is a tough job, you'll need all the help you can get.