Atomicrops: Deerly Beloved
Pora zebrać na farmie plony – ale uważaj, bo szykujemy coś naprawdę uuuUUUpiooornego (przeczytaj to głosem ducha). DLC Deerly Beloved to najnowszy, halloweenowy pakiet zawartości do gry Atomicrops, w którym znajdziesz mnóstwo strasznych dodatków i aktualizacji!
Nowy boss – jeżeli myślisz, że uprawa roli to ciężki kawałek chleba, to przygotuj się na największe jak dotąd wyzwanie: małżeństwo. Deervil pragnie zawrzeć związek małżeński w walce, ale nie w głowie jej coś pożyczonego i coś niebieskiego – zamiast tego wyposażona jest w śmiercionośną i potężną moc rozczłonkowywania! Pokonaj Deervil, grając w jej własną grę. Radź sobie z przygotowanymi przez nią sztuczkami, a otrzymasz mnóstwo wspaniałych niespodzianek!