Atomicrops: Deerly Beloved
Çiftlikte hasat zamanı geldi, şimdi üüüÜÜÜüürkütücüüü (lütfen hayalet sesiyle oku) olmaya hazırlanıyoruz. Son çıkan Deerly Beloved DLC'si, bir ton ürkütücü yeni ekleme ve yükseltmeye sahip, Cadılar Bayramı temalı bir Atomicrops DLC'sidir!
Yeni Baş Düşman - Bir de çiftçilik zor diyordun, şimdiye kadarki en zorlu meydan okumaya hazır ol, evlilik. Yanında ölüm ve kopan uzuvlarla birlikte gelen bir baş düşman, Deervil, dövüşerek telli duvaklı gelin olmanın peşinde! Deervil'i kendi oyununda yen, tuzaklarından sağ çıkarak büyük ödüller kazan!