Atomicrops Deluxe Edition
Atomicrops Deluxe Edition, Atomicrops'un PC sürümünü (şu zamana kadar güncellenen tüm içerikle ve Reap what you Crow DLC'siyle birlikte) ve Joonas Turner'ın hazırladığı eğlenceli ve resmî oyun müziklerini içerir.