Atomicrops Soundtrack
When you can’t get the main Atomicrops theme out of your head, why not throw on the official soundtrack to give your noggin’ a rest? Jam out to some post-apocalyptic tunes and reminisce about the time you beat your first year. All 41 tracks have been crafted by the musical genius that is Joonas Turner.