Ścieżka dźwiękowa Atomicrops
Kiedy nie możesz przestać nucić głównego motywu muzycznego Atomicrops, włącz oficjalną ścieżkę dźwiękową gry, żeby melodia już tak nie świdrowała Ci głowy! Odpręż się przy postapokaliptycznych dźwiękach i wspominaj czasy, w których udało Ci się pobić swój pierwszy wynik. Wszystkie 41 utworów zostało stworzonych przez geniusza muzyki Joonasa Turnera.