Atomicrops Oyun Müzikleri
Atomicrops'un müziğini aklından çıkaramıyorsan müziği mırıldanmak yerine resmî oyun müziklerini dinlemeye ne dersin? Kıyamet sonrası temalı şarkıları dinle ve ilk yıldan sağ çıktığın zamanları hatırla. 41 parçanın tümü müzikal bir deha olan Joonas Turner'a ait.