Atrio: The Dark Wild
Survival meets Automation. Bend nature to your will by capturing deadly creatures and exploiting an unforgiving, perpetually dark world. Can you survive long enough to turn the lights back on?
Bend nature to your will by capturing deadly creatures and exploiting an unforgiving, perpetually dark world. Build, automate, and optimize your machines to keep your base powered, but always be prepared to leave the safety of the light. The creatures of the dark are needed for your assembly line to run: The Pushbacks split your lines of resources, the Tornatoad will pluck your planters, and the wild bees pollinate your plants—so long as you don’t steal their honey. That's just a fraction of the beasts you'll encounter in this warped ecology. The base must survive at all costs.