Auto Drive
Top down racing with armed cars. Upgrade performance, attach weapons and customize the visuals of your car. Build a huge parking lot and let your vehicle fleet grow.
Race across various tracks in the Green Hills region, through the Sand Desert or in the Mountains. Will you skillfully overtake the other cars or simply shoot them out of the way? You decide! But watch out: your opponents will make it difficult for you to get your vehicle to the finish line in one piece.
Prove your skills in online races or play against computer-controlled opponents. Local split-screen mode for 2 players is available everywhere.
Use the prize money you win in races to improve your speed, acceleration and steering behavior. Will you attach the nitro module for extra boost? Or would you rather install protective armor?
Choose the weapons you install wisely and with foresight. Do you want to fire rockets? Or would you rather lay mines to keep your pursuers behind you? The distribution of ammunition is particularly important - can you be prepared for all situations?
Customize your car just the way you want it. A wide range of colors and different paint finishes are available. Change the bodywork, hood, rear spoiler, rims and more. Create your dream car piece by piece.
Do you want to carry lots of ammunition and destroy as many cars as possible? Or is speed more important to you in order to finish the race at the front? Maybe you want to achieve the best times on narrow, winding roads. Or a stable vehicle that doesn't break down so quickly? Find out which car is best for your goal.
Fill the empty spaces in your parking lot with your dream cars. When things get tight, simply add new parking spaces. Show everyone what you own. Be creative and embellish your parking lot with a variety of decorative objects. Are you just building toilets or even the observatory?
Want to chat with other players? Do you have questions about the game? Do you have suggestions for improvement or have you discovered a bug? All this and more is possible on our Discord server. We look forward to see you there. You are very welcome!