Includes the main game, the season pass, cosmetics, bonus content, the digital artbook, and the From the Ashes expansion.
In the From the Ashes expansion, play as So’lek, a Na’vi warrior who has found solace with the Sarentu. Just as peace settles over the Western Frontier, a new threat rises: the RDA, now allied with the Ash clan, who are ruthless Na’vi bent on annihilation. Ambushed and left for dead, So’lek awakens to a scorched land and his newfound family scattered. With new third-person gameplay, embark on So’lek’s journey as he vows to find his family and exact revenge on those who wronged him.