Image 1
Aztech Forgotten Gods is the cyber-stone action-adventure following Achtli, a young woman who battles the colossal Forgotten Gods. To uncover the truth behind her far-future Mesoamerican metropolis, she'll have to turn the Gods' power against them, as she soars through the city with power and grace using an ancient artifact, remnant of a time long forgotten.
Explore a modern Aztec city that has thrived for centuries as a stone metropolis, technologically advanced, yet heavily rooted in ancient tradition.
Face off in electrifying battles against gigantic creatures resembling deities from the Aztec pantheon.
Join Achtli in an emotional journey, filled with twists, turns and high-octane action, as she fights to protect her city from the Forgotten Gods.
Dive into a fascinating Mesoamerican-inspired world and see Aztec lore like you have never seen it before.