Baby Storm
Watch over unpredictable kids as they unleash chaos in your kindergarten! Maintain order, run around, clean and feed your way to the highest score, and then move on to the next level - and even to the next world!
You are equipped with toys for playtime, food for mealtime, wipes, and diapers for you-know-what time, and even a nifty radio-controlled vacuum robot to help you with cleaning. If you’re alone in this task, there are useful power-ups: a Teleporter that lets you move around quickly, and Maracas to distract the kids when they are fighting.
Make sure to complete the babies’ desires on time to avoid making them cry which will reset your score combo! A quick tip: these kids might act tough, but they just need a bit of love and hugs. Just steer clear of the ones who bite!