Roczna przepustka do Back 4 Blood
Tunele Terroru zawierają zupełnie nowy tryb PvE „Wylęgarnie Robaczywych”, a także 2 nowe grywalne postacie Czyścicieli, nowe legendarne bronie, 12 skórek broni, nowe karty, 8 skórek premium oraz przerażających spaczonych Robaczywych do odkrycia w czeluściach pod Evansburghiem.
Wraz z premierą Tuneli Terroru gracze mogą odkrywać Wylęgarnie Robaczywych. W plątaninie tuneli na odważnych czekają nadzwyczajne skarby, ale uwaga — korytarze pełne są Robaczywych i ich nowych mutacji, które będą cię ścigać.
„Dzieci Robaka” zawierają zupełnie nowy etap Kampanii - Akt 5, wraz z nowym, grywalnym, Czyścicielem: „Prorokiem” Danem, nowe bronie, nowe akcesoria, nowe karty, 12 skórek broni „Ośmiobitowej bitwy”, 8 ekskluzywnych skórek postaci sprzed Upadku, a także nowi przerażający wrogowie, znani jako Dzieci Robaka.