Back 4 Blood - Expansion 2: Children of the Worm
Children of the Worm features a brand-new Campaign story – Act 5 that puts you into an epic showdown with a fierce new enemy threat. To help combat this unknown adversary, this expansion will introduce “Prophet” Dan, a gun-toting, self-proclaimed preacher of the end times, who joins our growing list of Cleaners in their effort to save humanity. Children of the Worm also includes exclusive character skins, exclusive weapon skins, along with new weapons, accessories, and cards.