Back 4 Blood – Rozszerzenie 2: Dzieci Robaka
„Dzieci Robaka” zawierają zupełnie nowy etap Kampanii - Akt 5, który wciąga cię w sam środek walki z nowymi przerażającymi wrogami. Aby pomóc w walce z tym nieznanym zagrożeniem, rozszerzenie wprowadza postać „Proroka” Dana, uzbrojonego w broń, samozwańczego kaznodzieję czasów ostatecznych, który dołącza do wciąż rosnącej listy Czyścicieli w ich wysiłkach na rzecz ratowania ludzkości. „Dzieci Robaka” zawierają również ekskluzywne skórki postaci, ekskluzywne skórki broni, a także nowe bronie, akcesoria i karty.