Back 4 Blood - 2. Eklenti: Solucanın Çocukları
Solucanın Çocukları, yepyeni bir Hikâye bölümünü içerir. 5. Bölüm'de yeni ve güçlü bir düşmanla destansı bir mücadeleye gireceksin. Eklenti, insanlığı kurtarma mücadelesi veren ve sayısı gitgide artan Temizlikçilerimize katılan, silahlı, kendini vaiz ilan etmiş "Nebi" Dan'i, bu bilinmeyen düşmanla savaşmana yardım etmesi için oyuna dâhil ediyor. Solucanın Çocukları ayrıca özel karakter dış görünüşleri ve özel silah görünümlerinin yanı sıra, yeni silahlar, eklentiler ve kartlar da içerir.