Back 4 Blood – Rozszerzenie 3: Rzeka krwi
Rzeka krwi zawiera zupełnie nową historię Aktu 6 kampanii. W tej fascynującej misji na pięciu mapach gracze podróżują w górę rzeki, zatrzymując się w różnych punktach po drodze, aby zbierać zapasy i pokonywać nowych wrogów. Rozszerzenie wprowadza „Talę”, byłą Kultystkę, która teraz dołącza do Czyścicieli. Towarzyszy jej „Jeff”, przyjazny dryblas, którego można przyzwać używając gwizdka, który pojawia się gdzieś na mapie, gdy Tala jest w drużynie. Gwizdka mogą używać również inni Czyściciele. Gdy wezwany, Jeff powoduje totalny chaos. „Rzeka krwi” zawiera również osiem ekskluzywnych skórek postaci, 12 ekskluzywnych skórek broni, a także nowe bronie, akcesoria i karty.