Back 4 Blood - 3. Eklenti: Kan Irmağı
Kan Irmağı, yepyeni bir Hikâye bölümünü içerir. Büyüleyici ve beş haritadan oluşan 6. Bölümde oyuncular, nehir boyunca seyahat ederken, yeni düşmanları alt etmek ve malzeme toplamak için sefer boyunca farklı noktalara uğrarlar. Eklenti, eskiden Dışlanmış bir Tarikatçı, şimdi ise Temizlikçi olan ''Tala'' ile birlikte ona eşlik eden, arkadaş canlısı, Sırık ''Jeff''i tanıtıyor. Çağrıldığında büyük kargaşaya neden olan Jeff, Tala takımda olduğunda ve takımdaki herhangi bir Temizlikçi haritada düdüğü bulup çaldığında ortaya çıkar. Kan Irmağı Eklentisi, ayrıca sekiz özel karakter dış görünüşü ve 12 özel silah görünümü ile birlikte yeni silahlar, aksesuarlar ve kartlar içerir.