Back 4 Blood - Expansion 1: Tunnels of Terror
Tunnels of Terror features the all-new PvE areas “Ridden Hives"", along with 2 new playable Cleaners, new Legendary Weapons, 12 weapon skins, new cards, 8 premium skins, and the fearsome Warped Ridden to discover below the depths of Evansburgh.
With the launch of Tunnels of Terror, players can explore Ridden Hives. These labyrinthine tunnels promise incredible goods to those that brave its depths, but be warned--Ridden infest these passageways and there are new mutated strains that will hunt you down.