Tails Noir
Tails Noir to utrzymana w stylistyce neo-noir przygodówka, w której wcielasz się w rolę szopa Howarda Lotora, prywatnego detektywa przemierzającego dystopijne Vancouver, pięknie wyrenderowane w wysokiej rozdzielczości pixelartowej grafice.
Po latach drobnych śledztw, samotnych wieczorów i ledwie wiązania końca z końcem Howard Lotor zostaje wciągnięty w sprawę zupełnie inną od wszystkich dotychczasowych. To, co miało być kolejnym marnym zleceniem, powoli zaczyna okazywać się czymś o wiele bardziej mrocznym, co ostatecznie zmusi Howarda do stawienia czoła opresyjnej, systemicznej hierarchii społeczeństwa samego miasta.
Vancouver w wydaniu Tails Noir to niebezpieczne i ponure miejsce, jednak nie całkowicie pozbawione nadziei. To opowieść o zimnym i egzystencjalistycznym świecie, przeplatana autentycznymi więziami oraz poturbowanym, lecz niegasnącym pragnieniem, aby coś zmienić. Tutaj każdy chce zmienić świat, choć niekoniecznie na lepsze.
Zapierająca dech w piersiach kombinacja wysokiej rozdzielczości pixelartowej grafiki oraz nowoczesnych efektów 3D, jak dynamiczne oświetlenie, strugi ulewnego deszczu, gęsta mgła czy neony, ożywia to ogromne miasto.
Profesjonalnie skomponowana, oryginalna ścieżka dźwiękowa autorstwa Danshina i Arooj'a Aftaba oferuje iście kinowy, klimatyczny i po prostu oszałamiający pejzaż dźwiękowy. Twoje uszy jeszcze nie miały okazji posłuchać dystopijno-apokaliptycznego jazzu takiego jak ten.