Tails Noir
Tails Noir, modern polisiye dünyasında geçen bir rol yapmalı dedektif macerasıdır. Özel dedektiflik mesleğini sürdüren bir rakun olan Howard Lotor'un kontrolünü eline alarak, yüksek çözünürlüklü piksel sanatıyla donatılan distopik Vancouver'ı keşfedeceksin.
Önemsiz davalarla, yalnızlıkla dolu gecelerle ve geçinme derdiyle geçen yılların ardından Howard Lotor, kendini hiç karşılaşmadığı türden bir davanın içinde bulur. Sıradan bir dava gibi başlayan bu olayda daha karanlık bir gerçek ortaya çıkmaya başlarken Howard da kendini bu Şehrin baskıcı ve sistematik hiyerarşisi ile mücadele ederken bulur.
Tails Noir'In Vancouver'ı tehlikeli, kasvetli ve kederli fakat henüz umuttan yoksun değil. Soğuk ve varoluşçu bir hikâyenin anlatıldığı bu dünyada anlamlı bağlantılar kurarak, düşük ancak umut verici bir fark yaratma hevesini canlı tutmaya çalışacaksın. Herkes dünyayı değiştirmek ister ancak bu değişim her zaman iyi yönde olmayabilir.
Yüksek çözünürlüklü piksel sanatı ve büyümekte olan bu şehre hayat veren dinamik aydınlatma, yağmur yağışı, volumetrik sis ve neon ışıkları gibi 3D efektlerin nefes kesen kombinasyonu.
Orijinal oyun müzikleri; sinematik, atmosferik ve kelimenin tam anlamıyla unutulmaz bir ambiyans oluşturmak için Danshin ve Arooj Aftab tarafından özenle hazırlandı. Distopik kıyamet jazz müziğini daha önce duymadığına eminiz.