Backfire Brigade
Backfire Brigade is a chaotic couch co-op firefighting game for two to four players. Coordinate with your fellow firefighters to rescue victims trapped in burning buildings while extinguishing the flames.
Backfire Brigade is a chaotic and action-packed couch co-op firefighting game designed for two to four players. Grab your gear, rally your team, and dive into intense rescue missions where every second counts. Whether you're dousing flames or hauling victims to safety, teamwork is key to surviving the blaze.
Grab your helmet, hose, and a sense of humor—because when the flames rise and chaos takes hold, only the Backfire Brigade can save the day!