Backfire Brigade
Backfire Brigade ialah permainan memadam kebakaran bersama sofa yang huru-hara untuk dua hingga empat pemain. Selaraskan dengan rakan-rakan bomba anda untuk menyelamatkan mangsa yang terperangkap dalam bangunan yang terbakar semasa memadamkan api.
Backfire Brigade ialah permainan memadam kebakaran bersama sofa yang huru-hara dan penuh aksi yang direka untuk dua hingga empat pemain. Dapatkan peralatan anda, kumpulkan pasukan anda dan selami misi menyelamat yang sengit di mana setiap saat penting. Sama ada anda memadamkan api atau mengangkut mangsa ke tempat yang selamat, kerja berpasukan adalah kunci untuk menyelamatkan diri daripada kebakaran.