Hvad er spillets nuværende status?
Den primære gameplay-loop er allerede på plads, men spillet mangler stadig et par niveauer og gameplay-modifikatorer. Den endelige version er planlagt til at indeholde 24 niveauer, der hver især tilbyder unikke twists på kernegameplayet. For at tilføje asymmetri og dybde planlægger jeg også at introducere valgbare frynsegoder, der giver hver spiller mulighed for at specialisere sin rolle i holdet. Afhængigt af feedback kan udstyr også tilføjes.
Jeg lover ikke noget, men jeg vil gøre mit bedste for at holde gemte filer kompatible mellem Early Access og den fulde udgivelse.