What is the current state of the game?
The main gameplay loop is already in place, but the game is still missing a few levels and gameplay modifiers. The final version is planned to feature 24 levels, each offering unique twists on the core gameplay. To add asymmetry and depth, I also plan to introduce selectable perks, allowing each player to specialize their role within the team. Depending on feedback, equippable gear may also be added.
Additional features may be added over time based on player feedback and community interactions.
No promises, but I’ll do my best to keep save files compatible between Early Access and the full release.